Jó évet zárt a Szentkirályi Magyarország 2021-ben
A Szentkirályi Magyarország számlázott árbevétele több mint 10 százalékkal, eladásainak volumene pedig 7 százalékkal nőtt a tavalyi évben 2020-hoz képest. A kiemelkedő eredmények stabil alapot biztosítanak a vállalat számára ahhoz, hogy hatékonyan alkalmazkodjon a jövő kihívásaihoz és támogassa a nehéz helyzetbe került rászorulókat. A meghatározó élelmiszeripari szereplő az elmúlt hetekben jelentős termékadományt jutatott el az ukrán-magyar határra érkező menekülteknek.
A Szentkirályi Magyarország Kft. legfőbb üzleti mutatói a koronavírus-járvány kitörése előtti szintet is meghaladták 2021-ben, és jelentősen növelte piaci részesedését a természetes ásványvízpiacon. Tavaly a vállalat számlázott árbevétele több mint 10 százalékkal, eladásainak volumene pedig 7 százalékkal nőtt a 2020-as évhez képest. A tavalyi enyhébb járványügyi korlátozások hatására ismét többen fogyasztottak élelmiszert és italt az otthonukon kívül, például vendéglátóhelyeken vagy útközben, ennek köszönhetően dinamikusan növekedtek a kis kiszerelésű termékek eladásai az ásványvíz-, üdítőital- és jegesteaszegmensben is.
„Minden előzetes elvárást túlszárnyalva, kivételesen sikeres évet zárt a Szentkirályi Magyarország 2021-ben. A koronavírus-járvány okozta kihívások közepette is tovább erősítettük partnerkapcsolatainkat, így a hirtelen jött kánikula okozta ellátási problémák ellenére rendkívül erős nyári szezont tudhattunk magunk mögött. A vállalat 2019-es átalakulása óta lezárult az integráció folyamata, és jelenleg is zajlik a közös vállalati kultúra kialakítása a Szentkirályi és a Pepsi kiváló csapatainak összehangolásával”
– jelentette ki Buzási Dániel, a Szentkirályi Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
A folyamatosan növekvő vásárlói igények kiszolgálása érdekében a Szentkirályi Magyarország évek óta kapacitásbővítő beruházásokat hajt végre. Három évvel a legutóbbi üzemcsarnok és palackozó gépsor átadását követően, tavaly októberben letették a több mint 1500 négyzetméteres új raktárcsarnok alapkövét. Az egy milliárd forint összértékű beruházás második ütemében megépülő üzemcsarnok új, modern gépsorok telepítését, valamint a gyártási és raktározási kapacitás bővítését teszi lehetővé.
A tavalyi év kimagasló eredményei lehetőséget nyújtanak arra is, hogy az élelmiszeripari vállalat támogassa a krízishelyzetben rászorulókat, ezért az elmúlt hetekben 30 raklap ásványvizet és a központi iroda munkatársai által összegyűjtött adományokat szállított az ukrán-magyar határra érkező menekültek számára. Ezen kívül a vállalat díjnyertes ásványvize, a Szentkirályi 1 millió forint adományt gyűjtött össze az Ukrajnából menekültek számára a Budapest Bike Maffia szervezetén keresztül, a március végén megrendezett 37. Vivicittá városvédő futáson.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever 75 millió euró értékben fektet be Nyírbátorban
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >Több mint 25 millió eurót invesztál a DS Smith a lengyelországi termelésbe
A DS Smith csomagolóipari vállalat több mint 25 millió eurót…
Tovább olvasom >A jelenlegi kapacitás többszörösét tudja majd a Posta új logisztikai központja
A Magyar Posta újabb mérföldkőhöz érkezett: az ügyfelei hatékonyabb és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >