Trademagazin > News and articles > Market News > Consumer sentiment in Germany improved slightly in February
Consumer sentiment in Germany improved slightly in February
🎧 Hallgasd a cikket:
Instead of the expected deterioration, consumer sentiment in Germany improved slightly in the GfK market research survey for February.

German consumer sentiment improving
The value of the sentiment index improved to minus 6.7 points in February from an adjusted value of minus 6.8 points to minus 6.9 points in January. The market expected a deterioration of minus 7.8 points. (MTI)
Related news
Germans Open to AI Agents in Shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Rewe Tests Autonomous Delivery Vehicles in Bochum
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Self-Checkout Systems Gain Ground in German Retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food allergy, food intolerance, cross-allergy: let’s put ourselves in the picture!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
