Improved consumer confidence in the world's largest economy
Instead of the expected decline, the Conference Board’s consumer confidence index moderately increased in the United States in September.
The consumer confidence index of the Conference Board nonprofit economic research group jumped to 103.0 points in September from the 101.3 points of August. Analysts expected 96.0 points.
According to Lynn Franco, Conference Board’s director, the increase is mainly due to the fact that the consumers consider the current economic situation more favorable. (MTI)
Related news
US consumer sentiment deteriorated significantly in November, according to a University of Michigan survey
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Conference Board: US consumer sentiment worsened in October
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dependence on the American market can pose a serious competitive disadvantage in exports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 4th Employer Branding: The new rhythm of employer branding
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary is building on paprika: 10th place in Europe in fresh paprika exports, 5th in dried ones
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


