Improved consumer confidence in the world's largest economy
Instead of the expected decline, the Conference Board’s consumer confidence index moderately increased in the United States in September.
The consumer confidence index of the Conference Board nonprofit economic research group jumped to 103.0 points in September from the 101.3 points of August. Analysts expected 96.0 points.
According to Lynn Franco, Conference Board’s director, the increase is mainly due to the fact that the consumers consider the current economic situation more favorable. (MTI)
Related news
A digital milestone in the life of Ahold Delhaize USA
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trump’s tariff cuts could reshape the global food market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarian companies can prepare for the new global trade order
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fidelity Outlook 2026: Who will bring the pick and shovel to artificial intelligence?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how the lives of sole proprietors will change from January 1: the individual tax-free limit will increase to 20 million forints, SZOCHO will be transformed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

