Plant-based brands can’t compete without offering taste and quality
Ian Hepburn, marketing director of Flora Food Group has told in an interview: plant-based brands need to focus on taste and quality, otherwise they risk appealing to just a small target group. According to the expert, it isn’t enough for brands to promote themselves as vegan, they also need to make sure that their products are tasty and can be used well in the kitchen.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/2-3
Related news
Bert vegan organic product range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nutella Plant-Based: the world-famous spread is now available in a vegan version
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 82nd OMÉK, Hungary’s largest agricultural and food industry exhibition, has opened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >