Plant-based brands can’t compete without offering taste and quality
Ian Hepburn, marketing director of Flora Food Group has told in an interview: plant-based brands need to focus on taste and quality, otherwise they risk appealing to just a small target group. According to the expert, it isn’t enough for brands to promote themselves as vegan, they also need to make sure that their products are tasty and can be used well in the kitchen.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/2-3
Related news
Europe’s largest vegan summit is coming to Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >European Parliament votes in favor of “veggie burger ban”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eggs, minus the hen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Euromonitor International unveils Global Consumer Trends for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how much pensioner food vouchers are actually worth – each store chain offers a different discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Weak average walnut harvest: Hungary may need imported walnuts by Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

