Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy interjúban, hogy a növényi alapú márkáknak az ízre és a teljesítményre kell összpontosítaniuk, különben fennáll a veszélye, hogy csak egy túlságosan szűk réteget szólítanak meg. A szakember szerint a márkáknak nem elég önmagukat vegánként hirdetniük, hanem biztosítaniuk kell azt is, hogy termékeik ízletesek, valamint a konyhában jól használhatók legyenek.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
Hepburn hibának látja számos növényi alapú termék esetében azt, hogy a kommunikáció során túlzottan a „növényi alapú” jelzőre fókuszált, holott a vásárlók elsősorban az íz, a főzési és sütési tulajdonságok, valamint a minőség alapján választanak.
A Flora példája is jól mutatja, hogy a siker kulcsa a termékek minőségének hangsúlyozása, miközben csak másodlagos azok növényi eredetének kommunikálása. A márka maga egyre inkább az ízre és a teljesítményre összpontosít, az elsődleges üzenet a kiváló íz – állítja a szakember. //
Kapcsolódó cikkeink
Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú…
Tovább olvasom >Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >A globális kihívások ellenére 2025-ben is a kitörési pontokat keresik a kkv-k
A 2025-ös gazdasági előrejelzések szerint a vállalkozásoknak számos kihívással kell…
Tovább olvasom >