A new campaign for musical Túró Rudis
Polka Dots and Spotify start the year with an innovative joint campaign that is unique throughout the CEE region. The iconic dots have been replaced by hearts again until Valentine’s Day, but in addition to the kind messages, this time we can find codes that can be scanned with a Spotify app. Spotify’s proprietary codes work similarly to QR codes and hide uniquely curated playlists that make you feel.
Related news
Strong brands bathed in milk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pöttyös congratulates the Paralympic team on their success!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola Collaborates With Oreo To Launch Limited-Edition Drink
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The acquisition of Eisberg’s Polish factory has also been completed.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco tests Premier – the British chain has brought a new brand to Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Play goes bankrupt: another Icelandic timber company fails
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >