Coca-Cola unveils new sparkling water brand with a jolt of caffeine
Coca-Cola on Thursday unveiled a new sparkling water line, its first new brand in more than a decade.
The beverage giant will launch AHA on March 2 in the United States, with the potential to expand globally.
The announcement comes as American consumption of soda continues to fall, forcing Coke and its rival PepsiCo to invest more in marketing of their legacy soda brands and think of healthier alternatives.
Related news
Coca-Cola changes CEO: COO takes the lead
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola waiting to innovate in dairy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Coca-Cola and Budapest Bike Maffia support communities during the brand’s Christmas campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Market Group’s professional excellence was recognized with three awards at the ÉVOSZ year-end gala
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green public procurement workshop to spread good practices in green public procurement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The awards for the Excellent Hungarian Honey of the Year competition were presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
