Coca-Cola unveils new sparkling water brand with a jolt of caffeine
Coca-Cola on Thursday unveiled a new sparkling water line, its first new brand in more than a decade.
The beverage giant will launch AHA on March 2 in the United States, with the potential to expand globally.
The announcement comes as American consumption of soda continues to fall, forcing Coke and its rival PepsiCo to invest more in marketing of their legacy soda brands and think of healthier alternatives.
Related news
This is how Coca-Cola and Budapest Bike Maffia support communities during the brand’s Christmas campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola, Philadelphia, Nutella Among Top FMCG Brands In Western Europe: NIQ
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH: Coca-Cola changes its distribution contracts as a result of the competition authority’s proceedings
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Great Plain Small-Scale Producers Expo took place with more than 110 exhibitors and 750 visitors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Badacsony’s successes at the Vince Gala
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Rural Entrepreneur of the Year awards were presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

