Coca-Cola unveils new sparkling water brand with a jolt of caffeine
Coca-Cola on Thursday unveiled a new sparkling water line, its first new brand in more than a decade.
The beverage giant will launch AHA on March 2 in the United States, with the potential to expand globally.
The announcement comes as American consumption of soda continues to fall, forcing Coke and its rival PepsiCo to invest more in marketing of their legacy soda brands and think of healthier alternatives.
Related news
Coca-Cola aims to help solve the orange juice crisis with AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola and Disney teamed up for great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >YouGov Brand Footprint 2025: the favourite FMCG brands of shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 PET Cup competition season has ended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih at OMÉK: knowledge, fun and tasting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This year, the best in private banking, asset management, and premium banking were awarded again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >