Itt a koffeines víz a Coca-Colától
Új szénsavas vizet dob piacra a Coca-Cola. Az AHA márka több mint egy évtized óta az első saját márkás terméke a cégnek.
A Coca-Cola jövő márciusban mutatja be az AHA-sorozatot az Egyesült Államokban, hogy aztán az egész világon terjessze az új üdítőt.
A cég igyekszik a versenytársakétól eltérően pozícionálni új márkáját. Az AHA nyolc íze közül kettő koffeint is tartalmaz. Az italok kizárólag alumínium dobozos kiszerelésben kaphatóak majd.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >