Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Island’s Edge: A new stout from Heineken
Island’s Edge: A new stout from Heineken
🎧 Hallgasd a cikket:
Heineken’s new stout Island’s Edge targets consumers aged between 28 and 35 years.
Heineken Ireland launched the new beer, following a two year development process – this involved collaboration with consumers and customers. Island’s Edge has an abv of 4 percent and will first be launched in 300 Dublin pubs.
Related news
“Soproni has been there with people in the small and big moments for generations”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Slovenia’s largest brewery turns 200
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gösser Spritz display from Hungary wins two POP world titles
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
There are both positives and negatives in the new Hungarian certificate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: In the second quarter of 2025, the economic performance exceeded the second quarter of 2024 by 0.2 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer price inflation accelerated in the euro area in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >