Trademagazin > News and articles > Market News > Ipsos: these were the most creative Super Bowl ads in 2023
Ipsos: these were the most creative Super Bowl ads in 2023
🎧 Hallgasd a cikket:
This year, Ipsos also tested the advertising spots presented during the Super Bowl in real time. Here are the most creative ads:
Best Happy CFO: PopCorners
Best celeb-spotting: Dunkin’ and Ben Affleck
Tubi the cuckoo egg
The best collaboration: GM & Netflix
The strongest nostalgia: Disney
The hottest corporate line: Google Pixel 7 – Amy Schumer, Giannis Antetokounmpo & Doja Cat
Best Music: T-Mobile
Related news
Ipsos Cost of Living Monitor 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The decade of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The GVH Digital Awareness Program helps you recognize the tricks used by advertisements to influence you
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: retail turnover in October exceeded the same period of the previous year by 3.1 percent and the previous month by 0.5 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tradition and innovation characterize this year’s Christmas candy market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
