Interactivity contributes to a better consumer experience
Today 77 percent of the US population owns a smartphone and this influences mobile and online shopping trends. New York & Company has installed self-service kiosks in their shops, where customers can buy products from both the company’s online shops and the physical store. This shows that retailers are now combining interactive technologies with the experience offered by brick and mortar stores. The technology that they need to use depends on the store type, on the kind of goods offered and on the kinds of customer experiences the shop has. //
Related news
Student design competition with sports and botany themes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >For a more professional cocktail experience
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Europe isn’t silent either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A national consumer protection audit has been launched on redemption fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >