Last year’s online shopping trends in Hungary
The high season for online shops have remained Black Friday and the period before Christmas, but Valentine’s Day and Halloween are also occasions when Hungarians do a bit of online shopping – revealed an iLogistic survey from 2019. Nowadays fewer people have the products delivered to their workplace, they choose parcel pick-up locations instead. It is noteworthy that hardly more than one quarter of iLogistic’s customers paid for the goods online. //
Related news
Visa Black Friday elemzés: kiemelkedő vásárlási kedv és fokozott biztonság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Giving Friday: charity instead of promotions, dm donates 42 million forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary’s smart shoppers: one in five Hungarians says AI is increasingly influencing their spending decisions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Hungarian Confederation of Economic Workers also spoke out regarding the inflation data
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in November, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 3.8 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In addition to jelly and marzipan Christmas candy, there are more and more specially flavored Christmas desserts on offer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
