Last year’s online shopping trends in Hungary
The high season for online shops have remained Black Friday and the period before Christmas, but Valentine’s Day and Halloween are also occasions when Hungarians do a bit of online shopping – revealed an iLogistic survey from 2019. Nowadays fewer people have the products delivered to their workplace, they choose parcel pick-up locations instead. It is noteworthy that hardly more than one quarter of iLogistic’s customers paid for the goods online. //
Related news
Christmas 2025: we start earlier, spend consciously and choose using AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Own store and webshop for producers in Szentes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Time-based delivery is important even for younger customers – for those over 30, it is almost a basic expectation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Greek investor received a red light: the future of Alföldi Tej is uncertain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >