Így rendeltünk tavaly a neten

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2020. 02. 10. 12:27

A webshopok csúcsszezonja még mindig a Black Friday, valamint a karácsonyt megelőző időszak, azonban a Valentin-nap és a Halloween is alkalmat ad a magyaroknak a vásárlásra– többek között ez is kiderül az ország egyik piacvezető fulfillment webshop logisztikával foglalkozó cége, az iLogistic 2019-es évre vonatkozó elemzéséből.

Míg a szórakoztató elektronikai rendelések több mint 40%-a a fővárosból érkezett az iLogistic partnereihez tavaly, addig csak minden tizedik vásárló volt fővárosi azok közül, akik az autójukhoz vásároltak valamit. Jellemző volt a tavalyi év során, hogy biotermékeket, táplálékkiegészítőket és Apple-termékeket jellemzően Budapestre rendeltek a webshopfelhasználók, míg a kisebb értékű ruházati cikkeket és ékszereket inkább a vidékiek preferálták.

A szállítás módja kapcsán elmondható, hogy manapság már egyre kevesebben rendelnek munkahelyre, és egyre többen választják a különböző csomagpontokat. Annak ellenére, hogy szinte mindenki tudna bankkártyával fizetni, az iLogistic ügyfeleinek szállításai során a fizetések 73,75%-a még mindig utánvétes volt 2019-ben, és alig több, mint negyedét fizették utalással vagy bankkártyás fizetéssel. //

Kapcsolódó cikkeink