Így harcol a McDonald’s a munkaerőhiány ellen
A nyár mindig a legforgalmasabb időszakok közé tartozik a gyorséttermekben, a fiatalok pedig egyre csökkenő számban jelentkeznek az ilyen típusú munkákra, így a Citi után most a McDonald’s is beállt azoknak a munkáltatóknak a sorába, akik a SnapChaten próbálják a fiatalokat magukhoz csábítani – írja a portfolio.hu a CNBC nyomán.
A módszer elég egyszerű, a fiatalok a SpanChaten egy videót láthatnak a McDonald’s jelenlegi dolgozóival, akik arról beszélnek, hogy milyen nagyszerű is ott az élet, majd ha megtetszett nekünk a hirdetés, akkor azt a képernyőn jobbra húzva máris a vállalat karrier oldalán találjuk magunkat, ahol jelentkezhetünk is az általunk szimpatikusnak talált munkára.
A gyorsétteremlánc HR igazgatója szerint folyamatosan kutatják az innovatív megoldásokat a munkaerőhiány megoldására, a SnapChat pedig egy jó platform erre, hiszen azt jellemzően a McDonald’s potenciális dolgozói, a 18 és 24 év közöttiek használják. (CNBC, portfolio.hu)
Related news
Profession.hu: The average job search time increased from four to five months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Employer’s nightmare: three-quarters of employees are being silently dismissed?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Profession.hu: the number of advertised customer service jobs has decreased by more than 10 percent since last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
“My beautiful cartridge poach…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Stuffed cabbage is the most Christmassy dish of Hungarians
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The nominees for the Restaurant of the Year award are now awaited.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
