Így harcol a McDonald’s a munkaerőhiány ellen
A nyár mindig a legforgalmasabb időszakok közé tartozik a gyorséttermekben, a fiatalok pedig egyre csökkenő számban jelentkeznek az ilyen típusú munkákra, így a Citi után most a McDonald’s is beállt azoknak a munkáltatóknak a sorába, akik a SnapChaten próbálják a fiatalokat magukhoz csábítani – írja a portfolio.hu a CNBC nyomán.
A módszer elég egyszerű, a fiatalok a SpanChaten egy videót láthatnak a McDonald’s jelenlegi dolgozóival, akik arról beszélnek, hogy milyen nagyszerű is ott az élet, majd ha megtetszett nekünk a hirdetés, akkor azt a képernyőn jobbra húzva máris a vállalat karrier oldalán találjuk magunkat, ahol jelentkezhetünk is az általunk szimpatikusnak talált munkára.
A gyorsétteremlánc HR igazgatója szerint folyamatosan kutatják az innovatív megoldásokat a munkaerőhiány megoldására, a SnapChat pedig egy jó platform erre, hiszen azt jellemzően a McDonald’s potenciális dolgozói, a 18 és 24 év közöttiek használják. (CNBC, portfolio.hu)
Related news
Ministry of the Interior: new tender to help improve working conditions from autumn – 4.5 billion forints to support domestic SMEs
A new tender will help improve working conditions from autumn,…
Read more >The government has reached a new target group with the workers’ loan – young career starters and those with lower qualifications are also entering the credit market
The worker’s loan, introduced in January 2024, attracted significant interest:…
Read more >New Hungarian app supports employees’ mental well-being
The issue of mental health in the workplace is an…
Read more >Related news
The future of travel: artificial intelligence could replace travel agents
Tourism is booming around the world, especially in Asia, where…
Read more >The capital’s spas welcome the public with film screenings and late-night opening hours in the summer
With the start of the school summer break, Budapest’s spas…
Read more >Confectioner Trade Day 2025
On 5 May the Hungarian Confectioners’ Craft Union (MCI) held…
Read more >