Így harcol a McDonald’s a munkaerőhiány ellen
A nyár mindig a legforgalmasabb időszakok közé tartozik a gyorséttermekben, a fiatalok pedig egyre csökkenő számban jelentkeznek az ilyen típusú munkákra, így a Citi után most a McDonald’s is beállt azoknak a munkáltatóknak a sorába, akik a SnapChaten próbálják a fiatalokat magukhoz csábítani – írja a portfolio.hu a CNBC nyomán.
A módszer elég egyszerű, a fiatalok a SpanChaten egy videót láthatnak a McDonald’s jelenlegi dolgozóival, akik arról beszélnek, hogy milyen nagyszerű is ott az élet, majd ha megtetszett nekünk a hirdetés, akkor azt a képernyőn jobbra húzva máris a vállalat karrier oldalán találjuk magunkat, ahol jelentkezhetünk is az általunk szimpatikusnak talált munkára.
A gyorsétteremlánc HR igazgatója szerint folyamatosan kutatják az innovatív megoldásokat a munkaerőhiány megoldására, a SnapChat pedig egy jó platform erre, hiszen azt jellemzően a McDonald’s potenciális dolgozói, a 18 és 24 év közöttiek használják. (CNBC, portfolio.hu)
Related news
Nearly 30,000 people are already working in this year’s Summer Student Work Program
The government has announced the Summer Student Work Program for…
Read more >Lake Balaton vs. Croatian coast: where is it better to work in the summer of 2025?
While most seasonal jobs in Lake Balaton offer a net…
Read more >McDonald’s plans to ‘double down’ on AI investment by 2027, executive says
McDonald’s plans to “double down” on its artificial intelligence investments…
Read more >Related news
GKI analysis: Increasing guest traffic
In the first half of 2025, nearly 8.2 million guests…
Read more >The water of Lake Balaton is almost boiling
According to the latest measurements by Időkép, the water temperature…
Read more >Road Movie Live is waiting for everyone with these popular Hungarian performers this year
Two days of partying await at the Műegyetem rakpart: Road…
Read more >