Így harcol a McDonald’s a munkaerőhiány ellen
A nyár mindig a legforgalmasabb időszakok közé tartozik a gyorséttermekben, a fiatalok pedig egyre csökkenő számban jelentkeznek az ilyen típusú munkákra, így a Citi után most a McDonald’s is beállt azoknak a munkáltatóknak a sorába, akik a SnapChaten próbálják a fiatalokat magukhoz csábítani – írja a portfolio.hu a CNBC nyomán.
A módszer elég egyszerű, a fiatalok a SpanChaten egy videót láthatnak a McDonald’s jelenlegi dolgozóival, akik arról beszélnek, hogy milyen nagyszerű is ott az élet, majd ha megtetszett nekünk a hirdetés, akkor azt a képernyőn jobbra húzva máris a vállalat karrier oldalán találjuk magunkat, ahol jelentkezhetünk is az általunk szimpatikusnak talált munkára.
A gyorsétteremlánc HR igazgatója szerint folyamatosan kutatják az innovatív megoldásokat a munkaerőhiány megoldására, a SnapChat pedig egy jó platform erre, hiszen azt jellemzően a McDonald’s potenciális dolgozói, a 18 és 24 év közöttiek használják. (CNBC, portfolio.hu)
Related news
Slowing recovery, new challenges: where is the Hungarian labor market headed?
The Hungarian Central Statistical Office (KSH) has published favorable labor…
Read more >Just a good salary and a pizza party are no longer enough for employees today
Employee well-being at work is no longer just a trend…
Read more >The workforce of large companies may decrease further
The downward trend in employment expectations of large company executives…
Read more >Related news
More than 1 million guests arrived at Hungarian hotels
Hungarian tourism continued to strengthen in February 2025: more than…
Read more >Research shows it’s worth returning to Budapest more than once
Danubius Hotels conducted a survey among foreign tourists visiting their…
Read more >The global hotel industry set a historic record last year
Despite economic challenges and geopolitical uncertainty, the international hotel industry…
Read more >