Így harcol a McDonald’s a munkaerőhiány ellen
A nyár mindig a legforgalmasabb időszakok közé tartozik a gyorséttermekben, a fiatalok pedig egyre csökkenő számban jelentkeznek az ilyen típusú munkákra, így a Citi után most a McDonald’s is beállt azoknak a munkáltatóknak a sorába, akik a SnapChaten próbálják a fiatalokat magukhoz csábítani – írja a portfolio.hu a CNBC nyomán.
A módszer elég egyszerű, a fiatalok a SpanChaten egy videót láthatnak a McDonald’s jelenlegi dolgozóival, akik arról beszélnek, hogy milyen nagyszerű is ott az élet, majd ha megtetszett nekünk a hirdetés, akkor azt a képernyőn jobbra húzva máris a vállalat karrier oldalán találjuk magunkat, ahol jelentkezhetünk is az általunk szimpatikusnak talált munkára.
A gyorsétteremlánc HR igazgatója szerint folyamatosan kutatják az innovatív megoldásokat a munkaerőhiány megoldására, a SnapChat pedig egy jó platform erre, hiszen azt jellemzően a McDonald’s potenciális dolgozói, a 18 és 24 év közöttiek használják. (CNBC, portfolio.hu)
Related news
Sándor Czomba: the number of registered job seekers continues to decrease
Based on data from the National Employment Service, there were…
Read more >The productivity of the workforce in the manufacturing industry in Hungary is close to stagnation
One of the central elements of the Hungarian economic development…
Read more >GKI analysis: Labor productivity in the manufacturing industry is close to stagnation
Sorry, this entry is only available in HU.
Read more >Related news
Greek EU Commissioner-designate: transport and tourism are fundamental pillars of sustainable prosperity and competitiveness
Europe needs a new plan for sustainable prosperity and competitiveness,…
Read more >