Így harcol a McDonald’s a munkaerőhiány ellen
A nyár mindig a legforgalmasabb időszakok közé tartozik a gyorséttermekben, a fiatalok pedig egyre csökkenő számban jelentkeznek az ilyen típusú munkákra, így a Citi után most a McDonald’s is beállt azoknak a munkáltatóknak a sorába, akik a SnapChaten próbálják a fiatalokat magukhoz csábítani – írja a portfolio.hu a CNBC nyomán.
A módszer elég egyszerű, a fiatalok a SpanChaten egy videót láthatnak a McDonald’s jelenlegi dolgozóival, akik arról beszélnek, hogy milyen nagyszerű is ott az élet, majd ha megtetszett nekünk a hirdetés, akkor azt a képernyőn jobbra húzva máris a vállalat karrier oldalán találjuk magunkat, ahol jelentkezhetünk is az általunk szimpatikusnak talált munkára.
A gyorsétteremlánc HR igazgatója szerint folyamatosan kutatják az innovatív megoldásokat a munkaerőhiány megoldására, a SnapChat pedig egy jó platform erre, hiszen azt jellemzően a McDonald’s potenciális dolgozói, a 18 és 24 év közöttiek használják. (CNBC, portfolio.hu)
Related news
Not from the couch, but from the office: We upload our resume after lunch, and resign mentally during snack time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Profession.hu: Less than half of employees received bonuses last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >No more “pig in a poke” in hospitality: How Eventrend Group reformed workforce management with the help of Giggle
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Tipping rate approaches 10% in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Roast, meatballs: these are the favorite dishes of the Hungarian winter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In Italy, there are queues in front of shops and soup kitchens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
