Így harcol a McDonald’s a munkaerőhiány ellen
A nyár mindig a legforgalmasabb időszakok közé tartozik a gyorséttermekben, a fiatalok pedig egyre csökkenő számban jelentkeznek az ilyen típusú munkákra, így a Citi után most a McDonald’s is beállt azoknak a munkáltatóknak a sorába, akik a SnapChaten próbálják a fiatalokat magukhoz csábítani – írja a portfolio.hu a CNBC nyomán.
A módszer elég egyszerű, a fiatalok a SpanChaten egy videót láthatnak a McDonald’s jelenlegi dolgozóival, akik arról beszélnek, hogy milyen nagyszerű is ott az élet, majd ha megtetszett nekünk a hirdetés, akkor azt a képernyőn jobbra húzva máris a vállalat karrier oldalán találjuk magunkat, ahol jelentkezhetünk is az általunk szimpatikusnak talált munkára.
A gyorsétteremlánc HR igazgatója szerint folyamatosan kutatják az innovatív megoldásokat a munkaerőhiány megoldására, a SnapChat pedig egy jó platform erre, hiszen azt jellemzően a McDonald’s potenciális dolgozói, a 18 és 24 év közöttiek használják. (CNBC, portfolio.hu)
Related news
Manpower: Employment may expand slightly in the second quarter
Sorry, this entry is only available in HU.
Read more >LIDL is already preparing for the season: the company is expanding its team with around 150 new employees
Lidl Hungary is already preparing for the increased summer traffic…
Read more >More people would change their current job this year than last year
Currently, half of domestic employees are looking for a new…
Read more >Related news
Balaton Tourism Association: the Easter long weekend could bring a significant increase in traffic in the Balaton region
According to hotel reservation data, the four-day long weekend could…
Read more >Could a volcano paralyze European tourism today?
Fifteen years after the 2010 eruption of the Icelandic volcano…
Read more >