Így harcol a McDonald’s a munkaerőhiány ellen
A nyár mindig a legforgalmasabb időszakok közé tartozik a gyorséttermekben, a fiatalok pedig egyre csökkenő számban jelentkeznek az ilyen típusú munkákra, így a Citi után most a McDonald’s is beállt azoknak a munkáltatóknak a sorába, akik a SnapChaten próbálják a fiatalokat magukhoz csábítani – írja a portfolio.hu a CNBC nyomán.
A módszer elég egyszerű, a fiatalok a SpanChaten egy videót láthatnak a McDonald’s jelenlegi dolgozóival, akik arról beszélnek, hogy milyen nagyszerű is ott az élet, majd ha megtetszett nekünk a hirdetés, akkor azt a képernyőn jobbra húzva máris a vállalat karrier oldalán találjuk magunkat, ahol jelentkezhetünk is az általunk szimpatikusnak talált munkára.
A gyorsétteremlánc HR igazgatója szerint folyamatosan kutatják az innovatív megoldásokat a munkaerőhiány megoldására, a SnapChat pedig egy jó platform erre, hiszen azt jellemzően a McDonald’s potenciális dolgozói, a 18 és 24 év közöttiek használják. (CNBC, portfolio.hu)
Related news
The sense of job stability has decreased among young people
A decline is visible among working young people: only 51…
Read more >Six out of ten Hungarians working abroad say integration was easy
Every tenth Hungarian employee has experience working abroad, most of…
Read more >The 55-65 age group is also considered an important labor market reserve
Public charges for seasonal and casual employment have increased significantly…
Read more >Related news
The tourism industry has declined – but it is still one of the best-performing sectors of the economy
The Tourism Business Index (TKI) stood at -6 points in…
Read more >The new generation of Hungarian street food has moved to Dob Street – Introducing Budapest Bites
Enriching the city’s street food palette, the place offers a…
Read more >