Így harcol a McDonald’s a munkaerőhiány ellen
A nyár mindig a legforgalmasabb időszakok közé tartozik a gyorséttermekben, a fiatalok pedig egyre csökkenő számban jelentkeznek az ilyen típusú munkákra, így a Citi után most a McDonald’s is beállt azoknak a munkáltatóknak a sorába, akik a SnapChaten próbálják a fiatalokat magukhoz csábítani – írja a portfolio.hu a CNBC nyomán.
A módszer elég egyszerű, a fiatalok a SpanChaten egy videót láthatnak a McDonald’s jelenlegi dolgozóival, akik arról beszélnek, hogy milyen nagyszerű is ott az élet, majd ha megtetszett nekünk a hirdetés, akkor azt a képernyőn jobbra húzva máris a vállalat karrier oldalán találjuk magunkat, ahol jelentkezhetünk is az általunk szimpatikusnak talált munkára.
A gyorsétteremlánc HR igazgatója szerint folyamatosan kutatják az innovatív megoldásokat a munkaerőhiány megoldására, a SnapChat pedig egy jó platform erre, hiszen azt jellemzően a McDonald’s potenciális dolgozói, a 18 és 24 év közöttiek használják. (CNBC, portfolio.hu)
Related news
Trenkwalder: the average hourly wage of manual workers has increased further
The average gross hourly wage of skilled and trained workers…
Read more >The number of layoffs at companies increases after the summer holidays
As the summer holidays come to an end, many company…
Read more >Parents say hybrid working could play a key role in solving holiday childcare issues
According to the latest research by the International Workplace Group,…
Read more >Related news
World stars not only boosted the atmosphere but also boosted tourism
World stars shared the stage with each other at Budapest’s…
Read more >Róbert Bede encourages Hungarians to eat more fish
We eat much less fish than the EU average, even…
Read more >More than fifty Hungarian spas join the Beach Night on Saturday
The Hungarian Bathing Association is organizing the Night of Beaches…
Read more >