Így harcol a McDonald’s a munkaerőhiány ellen
A nyár mindig a legforgalmasabb időszakok közé tartozik a gyorséttermekben, a fiatalok pedig egyre csökkenő számban jelentkeznek az ilyen típusú munkákra, így a Citi után most a McDonald’s is beállt azoknak a munkáltatóknak a sorába, akik a SnapChaten próbálják a fiatalokat magukhoz csábítani – írja a portfolio.hu a CNBC nyomán.
A módszer elég egyszerű, a fiatalok a SpanChaten egy videót láthatnak a McDonald’s jelenlegi dolgozóival, akik arról beszélnek, hogy milyen nagyszerű is ott az élet, majd ha megtetszett nekünk a hirdetés, akkor azt a képernyőn jobbra húzva máris a vállalat karrier oldalán találjuk magunkat, ahol jelentkezhetünk is az általunk szimpatikusnak talált munkára.
A gyorsétteremlánc HR igazgatója szerint folyamatosan kutatják az innovatív megoldásokat a munkaerőhiány megoldására, a SnapChat pedig egy jó platform erre, hiszen azt jellemzően a McDonald’s potenciális dolgozói, a 18 és 24 év közöttiek használják. (CNBC, portfolio.hu)
Related news
2025: top 10 trends in the world of work
As technology continues to shape the way businesses of all…
Read more >Quarterly labor market analysis: wage increases are the most likely to mobilize employees
The lively employment activity experienced since the beginning of 2023…
Read more >The Trade Union of Commercial Employees has received support to increase its membership
The Trade Union of Commercial Employees (KASZ) has won a…
Read more >Related news
2024 is the new record year for domestic tourism
Surpassing the outstanding 2023 result by almost 11%, more than…
Read more >Hungarian tourists in Croatia set another record year
In line with the third consecutive year of increasing numbers,…
Read more >Samsung to showcase refrigerators with AI Hybrid Cooling technology at CES 2025
Samsung will be showcasing its latest refrigerators featuring AI Hybrid…
Read more >