Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > IFA 2020: GfK and IFA enter into a new global partnership
IFA 2020: GfK and IFA enter into a new global partnership
🎧 Hallgasd a cikket:
In a world of overflowing, confused, and misused data, getting structured insights from trillions of data is key to the success of any business.
That’s why IFA, the leading global trade show for technical electronics manufacturers and traders, and GfK, the world’s leading analyst in the consumer products industry, have teamed up to work together to separate relevant information from this digital noise through closer global partnerships.
Related news
Germans Open to AI Agents in Shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GfK’s November German consumer sentiment index worsened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GfK study: This is how European commercial purchasing power has changed in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Giving Friday: charity instead of promotions, dm donates 42 million forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New PENNY store opens in Tab
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

