IFA 2020: Új Globális együttműködésre lép a GfK és az IFA
A túlcsorduló, összekeveredett és helytelenül használt adatok világában bármilyen üzleti tevékenység sikeréhez kulcsfontosságú a billiónyi adatból hasznos, strukturált insightokat szerezni. Éppen ezért az IFA, a műszaki elektronikai gyártók és kereskedők vezető globális szakkiállítása és a GfK, a fogyasztói termékek iparágának világszintű vezető elemzője összefogtak, hogy szorosabbra fűzött globális partneri együttműködésükkel szétválasszák a releváns információkat ebből a digitális zajtól, így támogatva az iparágat.
Az IFA 2020 Special Edition-nel kezdődően a GfK az IFA közösségét nemcsak megbízható insightokkal, hanem a jövőre vonatkozó üzleti ajánlásokkal is támogatja, amelyek segítik a szereplőket a helyes döntések meghozatalában. Idén először a cég legfontosabb ügyfeleivel közösen kifejlesztett új, saját tulajdonú mesterséges intelligenciával támogatott szoftverplatformjával, a „gfknewron” -nal.
“A GfK évek óta dolgozik az IFA-val, és az együttműködés nagyon sikeresnek bizonyult. A GfK több mint 85 éve az iparág megbízható partnere. Értékes adataik és elemzéseik szinte nélkülözhetetlenek az iparág gyártói és kereskedői számára”- magyarázza Jens Heithecker, az IFA Berlin ügyvezető igazgatója. „Következésképpen ez a partnerség most kiterjed a globális IFA családra, beleértve a CE China-t és az Egyesül Államokban rendezett CE Week-et.”
Peter Feld, a GfK vezérigazgatója hozzátette: „2020-ban a piacok soha nem látott mértékben álltak a fejük tetejére. Ennek a zavarnak számos aspektusa az elkövetkező évekre meghatározza az iparágat és megváltoztatja a döntéshozatal sebességét. Ezért kulcsfontosságú a megfelelő üzleti döntések gyors meghozatala és a releváns információk kiválasztása a digitális zajból. Az IFA-val szorosabbra fűzött globális partnerségünk még közelebb hozza az iparágat, és az új, mesterséges intelligenciával támogatott szoftveres platformunk, a -gfknewron-, lehetővé teszi ezt a gyors döntéshozatalt azáltal, hogy állandó hozzáférést biztosít a nélkülözhetetlen tudáshoz és a használható ajánlásokhoz. ”
Az idei IFA 2020 Special Edition rendezvényen a GfK szeptember 3-án és 4-én az IFA Globális Sajtótájékoztatóján mindkét reggel inspiráló nyitógondolatokkal, este pedig a napot összefoglaló észrevételekkel képviselteti magát. A GfK az IFA Xtended Space része is lesz. Keresse a nagyszerű nyitógondolatokat és a nap végi összefoglaló előadásokat előadásokat a GfK honlapján.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >Tovább csökkent a kiskereskedelem részesedése a lakossági költésekben az EU-ban
A kiskereskedelemben eszközölt kiadások 2023-ban immár a második évben csökkentek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >