Kajla will take the schoolchildren to an interactive exploration trip this summer
At the initiative of the Hungarian Tourism Agency (MTÜ), a large-scale national campaign will be launched in June, with the aim of getting small school students to become more familiar with our country.
With the help of the campaign, children can not only learn about the country’s attractions and natural treasures within the obligatory lessons, but they can explore the wonders of Hungary, following the curious Hungarian Vizsla (Gundog) puppy. Among others, MÁV Group, Magyar Posta, the Hungarian Tourism Association, the Education Office and SPAR Magyarország joined to the “Where are you, Kajla?” action.
Related news
SPAR Netherlands expands convenience offering with smart parcel lockers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Tibor Kapu tasted the space-travel-inspired Kometini
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 15th anniversary Children of the Day competition ended with great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Consumer Protection Authority inspected beach buffets, festivals and ice cream parlors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >