Kajla will take the schoolchildren to an interactive exploration trip this summer
At the initiative of the Hungarian Tourism Agency (MTÜ), a large-scale national campaign will be launched in June, with the aim of getting small school students to become more familiar with our country.
With the help of the campaign, children can not only learn about the country’s attractions and natural treasures within the obligatory lessons, but they can explore the wonders of Hungary, following the curious Hungarian Vizsla (Gundog) puppy. Among others, MÁV Group, Magyar Posta, the Hungarian Tourism Association, the Education Office and SPAR Magyarország joined to the “Where are you, Kajla?” action.
Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >José Mourinho returns in the latest episode of Snickers’ iconic ‘You’re Not Yourself When You’re Hungry’ campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Brutális egy pizzavágó – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >