This year, we ordered products worth about 180 billion HUF from the Internet
In the first half of 2018, online retail sales approached 180 billion forints, almost 25 billion forints (17 percent) over the same period of 2017. Due to the growth constraints of the Hungarian online customer base, however, it is becoming increasingly difficult to expand merely on new customer groups.
E-commerce therefore places greater and more pronounced emphasis on keeping buyers and increasing purchasing intensity, and ultimately making the most of our buyers – according to the joint survey of GKI Digital and Árukereső.hu.
Related news
Lack of Guidance, Not Interest, Holds Back SMEs from AI Adoption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ipsos Cost of Living Monitor 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Employees use AI primarily to search for information
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A surprising turn on eMAG: more people are ordering PCs on installments than refrigerators this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas plastic dumping: why and how to reduce waste during the holidays?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EY: There is a climate plan, but little real action
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

