This year, we ordered products worth about 180 billion HUF from the Internet
In the first half of 2018, online retail sales approached 180 billion forints, almost 25 billion forints (17 percent) over the same period of 2017. Due to the growth constraints of the Hungarian online customer base, however, it is becoming increasingly difficult to expand merely on new customer groups.
E-commerce therefore places greater and more pronounced emphasis on keeping buyers and increasing purchasing intensity, and ultimately making the most of our buyers – according to the joint survey of GKI Digital and Árukereső.hu.
Related news
How Gen Alpha shops — and what they shop for
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >No promotions, no shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Employees use AI primarily to search for information
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians are spending 26 percent more on Christmas this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn flavors from Korea and the art of fermentation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Two-thirds of adults don’t eat enough vegetables and fruits
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
