Once again Extreme Digital has the No.1 spot on the e-top list
GKI Digital published the ranking of Hungary’s 10 biggest online retailers for the fourth time this year. In 2017 the 10 companies featured in the list made up for 37 percent of total online retail sales, in the value of net HUF 135 billion, with 5.5 million transactions. Extreme Digital was ranked the highest, followed b eMAG and Media Markt. As for the online presence of FMCG retailers, Auchan has reached the No.2 position behind Tesco already in the first year of Auchan Online.
//
Related news
Half of Europe’s shoppers are incognito
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco joins the race for pension voucher shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: Inflation no longer justifies maintaining the margin freeze
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Madár: Inflation would be higher without price caps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >