Once again Extreme Digital has the No.1 spot on the e-top list
GKI Digital published the ranking of Hungary’s 10 biggest online retailers for the fourth time this year. In 2017 the 10 companies featured in the list made up for 37 percent of total online retail sales, in the value of net HUF 135 billion, with 5.5 million transactions. Extreme Digital was ranked the highest, followed b eMAG and Media Markt. As for the online presence of FMCG retailers, Auchan has reached the No.2 position behind Tesco already in the first year of Auchan Online.
//
Related news
Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Applications for Tesco’s program to support the future of local youth and communities have been extended until November 14th.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digital commerce: slow and import-driven expansion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Present your innovation at the SIRHA Budapest 2026 exhibition!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >21st European Trade Day – A new concept and strengthening of partnership are needed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

