Trademagazin > News and articles > Market News > Where do Hungarian shoppers gather information about beauty products before buying?
Where do Hungarian shoppers gather information about beauty products before buying?
🎧 Hallgasd a cikket:
As buying habits are changing, brick and mortar stores are gradually strengthening their online presence. At the same time online shops are opening physical stores. Hungarian shoppers rely on the following sources of information when buying beauty and body care products. //
Tags: Nielsen, szépségápolás
Related news
The strategy behind beauty: Rossmann Beauty Expo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Virtual makeup and AI assistant: L’Oréal unveils the future of the beauty industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Make-up and what is behind it
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Trade Airlines flights have landed – photos and videos
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GfK study: This is how European commercial purchasing power has changed in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The holiday season begins with a four-day long weekend – shops will be closed on October 23
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >