Honnan tájékozódnak a magyarok szépségápolási termékek vásárlása előtt?
A vásárlási szokások átalakulásának eredményeként a hagyományos kereskedők fokozatosan erősítik online jelenlétüket, míg az eddig kizárólag virtuálisan működő webáruházak valódi üzleti egységeket nyitnak. Ez hatással van a termékszelekció mikéntjére is, és a fogyasztók különféle döntési lehetőségek közül választva határozzák el, végül mi kerül a kosárba. Szépség- és testápolási termékek, kozmetikumok vásárlása előtt a következő információforrásokra támaszkodnak Magyarországon, százalékban.
Kapcsolódó cikkeink
Estée Lauder: csökkentik a profitot a magasabb költségek és a kínai fellendülés lassúsága
Az Estée Lauder Cos Inc. éves profitjának nagyobb mértékű csökkenését…
Tovább olvasom >Meglepő, mennyit költünk szépségápolásra
Ha kozmetikumokról van szó, akkor testápolót és hidratálókrémet vásárolnak leggyakrabban…
Tovább olvasom >Nielsen: Feleannyi sört vásároltunk a vébén, mint az Eb két hete alatt
A magyarok kétharmada társaságban nézi a katari labdarúgó-világbajnokságot, de sokan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
Közeledik a húsvét, az ünnep ideje, s a legtöbb családban…
Tovább olvasom >Tojástermelők szövetsége: nem lesz hiány tojásból a következő napokban sem
Nem lesz hiány tojásból a következő napokban sem, de a…
Tovább olvasom >KávéBár Bazár 2023 – A Millenárison tartják meg a kávé- és bárvilág seregszemléjét
Mintegy ötven kiállító termékeiből kóstolhatnak a látogatók szombaton és vasárnap…
Tovább olvasom >