Hotel Rossmann: fluffy robes, wellness and a charming pantryman
Customer loyalty must be rewarded with demanding, high-quality gifts – the Rossmann drugstore chain says about the new Hotel Rossmann loyalty campaign.
The premium robes, slippers, towels, grant indulgence, softness at home, luxury smuggled into the rushing weekdays, which everyone deserves.
The audience loved the summer Rossmann TV spot where Árpa Attila, as a captain steered the pretty pin-up dancers to the open water, but now it seems that as a pantryman and charmer he will have an even greater success in the new color Hotel Rossmann.
Related news
We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Milestone in supplier relations – Rossmann organized the Supplier Conference with the participation of more than 100 partners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Rossmann follows the Korean beauty philosophy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MediaMarkt’s new commercial focuses on a stress-free Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >McDonald’s Christmas commercial sparks controversy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mere-Basket is preparing for a strong expansion: the Russian discount chain is looking for new rural locations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


