SPAR campaigns against food waste in hypermarkets
The SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. and the Bay Zoltán Applied Research Nonprofit Ltd. are encouraging customers to use food more economically this year.
“With this action, we want to make our customers aware of how much they can make against food waste with a conscious decision. For example, buying a product with a shorter warranty period has already taken an important step towards wasting food” – Maczelka Márk, communications manager of SPAR said.
Related news
Szerencsejáték Zrt. strengthens its position with lottery islands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Joy of Giving has begun! – thousands of volunteers are waiting for donations nationwide
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Foodora expands: it brought fast delivery to 21 new cities this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One hundred thousand smiles in ten years – The 10th Christmas SmileElves campaign has ended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Premium Gin Hungary introduced the LE Tribute brand at Time Out Market Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
