Lidl supports the nutrition of sick children with sixty million forints
Lidl Magyarország, as the official sponsor of the Heim Pál Children’s Hospital Foundation, is committed to improving the quality of child meals.
As a result, in the spirit of its social responsibility cmpaign, the store chain contributes to the healthy nutrition of children in hospital care and their accompanying parents by donating 5 million a month, a total of 60 million forints a year.
Related news
Lidl donates another HUF 100 million to the Heim Pál National Pediatric Institute
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The discount chain is renewing the packaging of PET bottled soft drinks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: Hungarian melon season starts with good quality melons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There was also great interest in the Marketing Summit at an international level – Rossmann participated in the event as the main sponsor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Better in moderation – conscious alcohol consumption is especially important in the summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >