Toys and games: efficient displays
Displaying products is especially important in the toys and games category. However, displays don’t result in a higher proportion of impulse buying in the category. Impulse buying occurs more frequently in the aisles than from displays. One of displays’ functions can be guiding shoppers to the aisles and once there, they will browse the products on the shelves. Displays do have the potential to increase the number of purchases in the category. Their influence is the most positive in the case of dolls and vehicles.
Related news
Student design competition with sports and botany themes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >For a more professional cocktail experience
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Europe isn’t silent either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Four Lidl products and one product line received the Value and Quality Grand Prize
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >BioTechUSA invites you back to the gym with lifestyle advice and a significant discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >