Toys and games: efficient displays
Displaying products is especially important in the toys and games category. However, displays don’t result in a higher proportion of impulse buying in the category. Impulse buying occurs more frequently in the aisles than from displays. One of displays’ functions can be guiding shoppers to the aisles and once there, they will browse the products on the shelves. Displays do have the potential to increase the number of purchases in the category. Their influence is the most positive in the case of dolls and vehicles.
Related news
Student design competition with sports and botany themes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >For a more professional cocktail experience
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
NGM: negotiations begin between Alföldi Tej Kft. and the Hungarian State on the acquisition of the dairy company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jenő Rácz dreamed up the latest menu for the Hungarian McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Miró Aperitivo Night – the Spanish vermouth is once again setting off on its conquering journey in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >