Lego overtook Google
Lego has become the most powerful brand in 2017, according to the list of Brand Finance. The toy manufacturer overtook Google, Nike and Ferrari – mfor.hu wrote.
The Brand Finance consulting firm ranks the companies and their brands along three criteria every year.
The power of a brand is just one component of Brand Finance’s analysis. The company combines the information on a brand’s strength with financial data, to calculate its commercial value. When brand values are calculated, Apple comes out on top. Though not quite on a par with Ferrari or Lego in terms of brand strength, Apple still has a very powerful brand. (mfor.hu)
Related news
This is how Apple and Google occupy the checkouts of Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The world’s second largest LEGO factory was established in Nyíregyháza
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon: office worker numbers may reduce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Trade isn’t an obstacle – it can also be a tool for sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Knowledge transfer and agricultural digitalization: Széchenyi István University and Magro.hu sign cooperation agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ministry of Agriculture: the government continues to work to maintain the competitiveness of farmers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >