Lego overtook Google
Lego has become the most powerful brand in 2017, according to the list of Brand Finance. The toy manufacturer overtook Google, Nike and Ferrari – mfor.hu wrote.
The Brand Finance consulting firm ranks the companies and their brands along three criteria every year.
The power of a brand is just one component of Brand Finance’s analysis. The company combines the information on a brand’s strength with financial data, to calculate its commercial value. When brand values are calculated, Apple comes out on top. Though not quite on a par with Ferrari or Lego in terms of brand strength, Apple still has a very powerful brand. (mfor.hu)
Related news
ChatGPT is the new uncle
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >REGIO GAMES: billions in Christmas spending on the gaming market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The GVH is investigating possible phishing ads on the Google platform
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The drought protection was effective
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Institute of Agricultural Economics: poultry meat exports increased, pork meat exports decreased
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: Food industry sales prices increased by 5.4 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


