GfK: the proportion of customers loyal to their banks is increasing
The proportion of customers who are loyal to their banks increased steadily last year, while the proportion of those who are open to change bank is stable; it is around 7 percent – GfK’s representative survey reveals.
The Financial Intelligence analysis based on quarterly data quoted Ertl András, GfK specialists, who argued the trend that more and more customers choose customized solutions, which stabilizes and positively affects the relationship with the main bank. (MTI)
Related news
How Gen Alpha shops — and what they shop for
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Employees use AI primarily to search for information
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Decarbonisation: 45% of domestic companies have a strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian food exports open up to the Baltics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Creates a safer and consumer-friendly market for SMEs Hungarian Chamber of Commerce and Industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


