GfK: the proportion of customers loyal to their banks is increasing
The proportion of customers who are loyal to their banks increased steadily last year, while the proportion of those who are open to change bank is stable; it is around 7 percent – GfK’s representative survey reveals.
The Financial Intelligence analysis based on quarterly data quoted Ertl András, GfK specialists, who argued the trend that more and more customers choose customized solutions, which stabilizes and positively affects the relationship with the main bank. (MTI)
Related news
Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate change: a concern that is losing importance in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cautious optimism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Climate protection supervision fee: payment deadline approaching
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Strengthening the rural economy means strengthening the whole of Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >FAO: Global food prices fell in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >