GfK Consumer changes – after the virus
🎧 Hallgasd a cikket:
GfK Hungária conducted online research on the effects of the COVID-19 virus in more than 2,700 households.
According to the most important findings of the research, customers tried to avoid congestion, contact with people and went shopping much less often, but they bought more in value and more – in volume. The average basket size increased by almost a third – Turcsán Tünde, GfK Household Panel FMCG Business Unit Director told.
Related news
GfK’s November German consumer sentiment index worsened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GfK study: This is how European commercial purchasing power has changed in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GfK German consumer sentiment index improved in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
The customer of the future in 2025: price and convenience above all else
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-commerce balance in the red
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The GVH also calls on consumers to shop carefully during the Christmas period
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
