Trademagazin > News and articles > Market News > GfK increasingly important role of manufacturers, the responsibility of manufacturers
GfK increasingly important role of manufacturers, the responsibility of manufacturers
🎧 Hallgasd a cikket:
At international level, GfK prioritises the continuous monitoring of customer attitudes related to sustainability. In Hungary, the last time we surveyed the environmental awareness of household managers was in May 2020.
Key findings from international research covering 24 European countries (more than 75,000 households), Asia, the US and Latin America suggest a very strong determination on the part of consumers. The commitment to environmentalism is now gaining weight among consumer habits.
Related news
Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new animal welfare regulation is being prepared – public consultation has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >