GfK: the price advantage of private label products has decreased
The price advantage of private label products has decreased last year, partly because their price rose in several other product categories – GfK’s commercial brand analysis study reveals.
According to the analysis sent to MTI on Tuesday, despite the increase in prices the commercial brands have maintained their 23 percent share in value (that was achieved last year) in the fast moving consumer goods market. (MTI)
Related news
Germans Open to AI Agents in Shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GfK’s November German consumer sentiment index worsened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GfK study: This is how European commercial purchasing power has changed in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How do young adults celebrate?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: more and more middle-aged people live in their own apartments
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian champagne crowns the end-of-year holidays!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

