GfK: the price advantage of private label products has decreased
The price advantage of private label products has decreased last year, partly because their price rose in several other product categories – GfK’s commercial brand analysis study reveals.
According to the analysis sent to MTI on Tuesday, despite the increase in prices the commercial brands have maintained their 23 percent share in value (that was achieved last year) in the fast moving consumer goods market. (MTI)
Related news
Plant-based dog food cuts environmental “pawprint,” UK study reveals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GfK German consumer sentiment index improved in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Annual Costs From Climate Change Set To Total €35 Trillion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A collection of short stories was published by the Nébih’s Without a Remnant program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Successful collective support for Hungarian products – Agora 11
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In the age of AI, STEM professions are also future-proof
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >