Recent research confirms that shoppers aren’t just looking for Black Friday deals on one single day
On behalf of the Euronics Technical Store Chain, reacty digital pollsters assessed the expectations of the Hungarian adult population regarding Black Friday promotions. According to the results of the research, domestic shoppers are particularly looking for pre-Christmas discounts, and they are also happy that the event originally scheduled for one day – the fourth Friday in November – nowadays lasts several days or even weeks.
Related news
Trade isn’t an obstacle – it can also be a tool for sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Addressing Generation Z on the beverage market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German Consumers Plan Lower Spending for Black Friday 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Sustainable Future Awards were presented: the most outstanding sustainable companies and leaders of the year were recognized
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visa launches new program to support the digitalization of Hungarian businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 Sustainable Future Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
