Forradalmi változásokat hoz a digitalizáció az élelmiszeriparban és italgyártásban is
Az élelmiszeripari és italgyártó cégek háromnegyedénél hozott komoly fejlődést a termelésben a digitalizáció, felüknél pedig még további javulásra számítanak – derül ki a Schneider Electric friss tanulmányából.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Annak kapcsán, hogy mely technológiák hozzák majd a legnagyobb változást az említett ágazatok számára, a mesterséges intelligenciát emelték ki legtöbben, a válaszadók 39%-a jelölte meg, míg 2021-ben még csak 25%-uk. A felhőalapú hálózatokat/ökoszisztémákat 36%-uk emelte ki, a felhőalkalmazásokat 35%. Az IDC kutatásából az is kiderült, hogy az élelmiszeripar és az italgyártás szereplőinek közel 40%-a a következő években prioritásként kezeli a klímaváltozás elleni küzdelmet.
– Az élelmiszeripar és italgyártás digitalizációjában rejlő lehetőségeket bemutató tanulmányunkban is hangsúlyoztuk, hogy mekkora szerepet játszik az adatgyűjtés és a legfejlettebb technológiákkal – köztük mesterséges intelligenciával – támogatott döntéshozatal a termelési és az energiahatékonyság növelésében. Saját tapasztalatainkat is felhasználva tudunk segíteni azoknak a termelőcégeknek, amelyek a digitalizáció útjára lépnek – mondta Hadobás Tibor, a Schneider Electric ipari automatizációs területért felelős értékesítési igazgatója. //
Related news
The future of artificial intelligence: efficiency and entertainment
According to the Ipsos AI Monitor 2024 report, 75% of…
Read more >Solution to curb product loss
French company Groupement Les Mousquetaires, which represents brands such as…
Read more >SPAR Group: growing acceptance for AI in retail
AI is conquering the world of retail and both shoppers…
Read more >Related news
Are we buying more consciously? Demand for Hungarian flavors is unabated
Kifli.hu works with hundreds of Hungarian producers to offer a…
Read more >Interest discount on green loans
The popular green home loan will be even more favorable…
Read more >Recent survey: Fear of rejection is crippling businesses
A recent survey found that 33 percent of businesses cite…
Read more >