Campaign to attract more tourists
Between 15 September and 30 October 2018 the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) is going to implement a destination-based communication campaign. The campaign’s goal is to show that Hungary is a tourist destination where exciting things can be done in all four seasons. Businesses participating in the project will make special offers in the campaign period, called ‘Hello Autumn!’ //
Related news
“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign for self-identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
World Bread Day celebrated with a national charity event
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tourism 15 years from now
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hundreds celebrated the grand opening of Hungary’s first Popeyes® restaurant in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >