Campaign to attract more tourists
Between 15 September and 30 October 2018 the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) is going to implement a destination-based communication campaign. The campaign’s goal is to show that Hungary is a tourist destination where exciting things can be done in all four seasons. Businesses participating in the project will make special offers in the campaign period, called ‘Hello Autumn!’ //
Related news
MTÜ: tourism development contribution serves to strengthen the competitiveness of the sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Splash-free urinal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new favorite is coming: the exciting collaboration between Gallio and Bamba Beef Burger
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mid-morning and afternoon snacks characterise Generations Y and Z
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

