Refreshing Help form Soproni: the programme continues
HEINEKEN Hungária and the Hungarian Interchurch Aid started the Refreshing Help form Soproni programme to help young job seekers find work. The idea worked well: 70 percent of workshop and counselling meeting participants found a job within 180 days. Now the programme continues with a job search phone number, a nationwide roadshow and an online attitude survey. András Palkó, brand manager of the HEINEKEN Hungária group believes the programme’s biggest strength is shaping the way job seekers think.
Related news
Donations collected through bottle returns: more than 87 million forints have been collected so far for families in need
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HEINEKEN Hungária’s “Net Zero Production” carbon reduction program won an award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Where providing assistance is a core function
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
In addition to the wallet, values also matter – this is how Hungarians’ shopping is changing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A SPAR tovább fejleszt: több mint egymilliárdos modernizációval nyílt újra két budapesti szupermarket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Next-day delivery even during peak parcel traffic: this is how GLS is preparing for the end of the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

