Refreshing Help form Soproni: the programme continues
HEINEKEN Hungária and the Hungarian Interchurch Aid started the Refreshing Help form Soproni programme to help young job seekers find work. The idea worked well: 70 percent of workshop and counselling meeting participants found a job within 180 days. Now the programme continues with a job search phone number, a nationwide roadshow and an online attitude survey. András Palkó, brand manager of the HEINEKEN Hungária group believes the programme’s biggest strength is shaping the way job seekers think.
Related news
Where providing assistance is a core function
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken launches campaign for offline meetings
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Soproni Unfiltered Lager
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
XIXO’s summer prize game ended with record success – 10 million forints were won twice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Solar energy is increasingly important in retail – more SPAR stores are powered by solar panels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The autumn GLAMOUR days have arrived at Rossmann
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >