Refreshing Help form Soproni: the programme continues
HEINEKEN Hungária and the Hungarian Interchurch Aid started the Refreshing Help form Soproni programme to help young job seekers find work. The idea worked well: 70 percent of workshop and counselling meeting participants found a job within 180 days. Now the programme continues with a job search phone number, a nationwide roadshow and an online attitude survey. András Palkó, brand manager of the HEINEKEN Hungária group believes the programme’s biggest strength is shaping the way job seekers think.
Related news
Donations collected through bottle returns: more than 87 million forints have been collected so far for families in need
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HEINEKEN Hungária’s “Net Zero Production” carbon reduction program won an award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Where providing assistance is a core function
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
We spend record amounts during Black Friday sales, wage transparency is more than compliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl employees received the Grand Prize for Hungarian Commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


