The highly successful swine campaign continues
The Magyar Turizmus Zrt., The Ministry of Agriculture and the Livestock and Meat Interprofessional Organization and Marketing Board (VHT) draws attention to the domestic quality pork products from 20 to 22 April and from 27 to 29 in its new product tasting campaign.
The promotion of the High-Quality Pork (KMS) trade marked pork is one of the pillars of the government’s Pork Strategy that aims to double the domestic pig population.
Related news
Poultry meat exports increased, pork exports decreased
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s really worth it for the most beautiful moments – Lidl has launched a special campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi launches healthy recipes for kids in new campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Tesco Slovakia leans on non food and UK-style value pricing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The drought protection was effective
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Institute of Agricultural Economics: poultry meat exports increased, pork meat exports decreased
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

