Már megint malacunk van: folytatódik a nagysikerű sertéskampány
A Magyar Turizmus Zrt., a Földművelésügyi Minisztérium, valamint a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (VHT) április 20-tól 22-ig, valamint április 27-től 29-ig tartó, újabb termék-kóstoltató kampányban hívja fel a figyelmet a minőségi hazai sertéshúsra. A Kiváló Minőségű Sertéshús (KMS) Védjegyes termékek népszerűsítése a Kormány sertésstratégiájának egyik pillére, amelynek célja a hazai sertésállomány megduplázása.
A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága és a VHT által közösen szervezett kóstoltatással szeretnék hangsúlyozni, hogy a sertéshús a magyar gasztronómia egyik tradicionális alapanyaga, melynek konyhai felhasználása igen sokoldalú és egészséges. A kóstoltatásra a Gödöllő Coop Zrt. 6 legnagyobb áruházában kerül sor, így az akció 6 napja alatt sokak kaphatnak ízelítőt a Kiváló Minőségű Sertéshús védjeggyel ellátott termékek kínálatából. Megkóstolhatják például a Kulárés vastagkolbászt, Paprikás páros kolbászt, csemege, és csípős vastagkolbászokat, valamint helyszínen grillezett tarját.
A Kiváló Minőségű Sertéshús (KMS) védjeggyel ellátott sertéshúsok és sertéshús készítmények megbízható, felelős magyar gazdaságból származnak, előállításukat rendszeres, szigorú és folyamatos ellenőrzés kísérte, útjuk pedig az élőállattól a vásárlásig nyomon követhető. Mint minden terméknél, ez esetben is az alapanyag jelenti a biztosítékot a kiváló minőségre: az állatok csak gabona alapú, GMO-mentes kukoricát tartalmazó, hozamfokozóktól mentes takarmánnyal etetettek. Ez eredményezi a KMS védjegyes sertéshús sajátos, különleges ízét és illatvilágát, melyet a fogyasztók egyre több étteremben is megtapasztalhatnak.
Használatára azok az állattartók, vágóhidak, feldolgozó üzemek, kiskereskedelmi vállalatok és vendéglátók (éttermek) pályázhatnak, akik az élőállat-tartástól a vásárlásig biztosítani tudják a védjegy használatával szemben támasztott különleges feltételeket, az ellenőrzött kiváló minőséget.
A Földművelésügyi Minisztérium által létrehozott Kiváló Minőségű Sertéshús (KMS) védjegy használati jogosultja a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (VHT), amely a minisztérium megbízásából végzi a védjegy odaítélését a szigorú követelményeket teljesítő magyar vállalatoknak és gazdaságoknak. E minősítő védjegy célja az is, hogy a tisztességes versenyfeltételek fenntartása mellett bővítse a hazai piacot és növelje az itthon előállított sertéshús termékek arányát.
Az itthon előállított, KMS védjegyes termékeket választva a fogyasztó is hozzájárul ahhoz, hogy növekedésnek induljon a hazai termékek fogyasztása a külföldről behozott, más ízvilágú sertéshússal szemben. A kereslet fellendülésével a hazai gazdaságok is tovább fejlődhetnek, a sertésállomány tovább növekedhet.
Kapcsolódó cikkeink
Bővítik a Kiváló Minőségű Élelmiszer termékkategóriáit
Hamarosan bővülhet a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegy termékkategóriáinak száma –…
Tovább olvasom >A 4 éves Kifli a minimális rendelési érték csökkentésével ünnepel
Miközben a Kiflinél elfújják a gyertyákat a negyedik születésnapi tortán,…
Tovább olvasom >Összesen több mint 60 millió forint értékben vásárolhatnak be ingyen a Tesco játékának nyertesei
Nagyszabású nyereményjátékkal indítja az évet a Tesco, melynek során több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >