Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Lidl continues its salt and sugar optimization program
Lidl continues its salt and sugar optimization program
🎧 Hallgasd a cikket:
In 2019, Lidl Hungary announced that it would reduce the added salt and sugar content of its own-brand products by an average of 20 percent by 2025.
As a responsible company, it has been committed to promoting and supporting the healthy nutrition of Hungarian families for years, and thanks to the measure, examining the optimized products, the store chain used 18 tons less salt and 196 tons less sugar in the 2019 marketing year, to preserve the health of its customers.
Related news
Lidl Hungary joined the donation convoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl’s first mobile store in Hungary will open on October 17th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Slovakian retail between price and provenance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Artists and pink trucks raise awareness of the fight against breast cancer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vár a Rossmann Ízkuckó – 12 héten át tartó finom meglepetések a hűséges vásárlóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New Communications Manager at Novartis Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >