Lidl gradually increases the proportion of sustainable cotton in its own branded textile products
By working with CmiA, Lidl wants to show that agriculture, social responsibility and environmental protection can go hand in hand with regard to raw materials and thus take their responsibility for the environment and society seriously in their global value chain. By purchasing CmiA -labeled Lidl textile products, customers can actively contribute to improving the living conditions of small farmers in Africa and their families and protecting the environment.
Related news
Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Awards at Lidl: The company’s activities have been recognized in several areas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Austria Expands Electric Supply Fleet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Samsung washing machines receive carbon footprint reduction certification under the DUCD regulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
