Lidl gradually increases the proportion of sustainable cotton in its own branded textile products
By working with CmiA, Lidl wants to show that agriculture, social responsibility and environmental protection can go hand in hand with regard to raw materials and thus take their responsibility for the environment and society seriously in their global value chain. By purchasing CmiA -labeled Lidl textile products, customers can actively contribute to improving the living conditions of small farmers in Africa and their families and protecting the environment.
Related news
(HU) A DAV Mérnöki Kft. már tudja, hogyan kell előnyt kovácsolni az ESG-ből
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danish example in Hungary: sustainable food requires a common strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pressure on retail chains continues to grow — warns Lidl Hungary CEO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: the foreign trade surplus in goods was 713 million euros in October; the volume of exports was 3.1 percent lower, and that of imports was 1.1 percent higher than in the same period of the previous year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Festive menu planning made easy with Nébih’s No Leftovers portion calculator
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new surprise every day with the Rossmann Advent calendar
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >



