Lidl gradually increases the proportion of sustainable cotton in its own branded textile products
By working with CmiA, Lidl wants to show that agriculture, social responsibility and environmental protection can go hand in hand with regard to raw materials and thus take their responsibility for the environment and society seriously in their global value chain. By purchasing CmiA -labeled Lidl textile products, customers can actively contribute to improving the living conditions of small farmers in Africa and their families and protecting the environment.
Related news
New standards and new directions in cardboard packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Grupo Carrefour Brasil Introduces Sustainable And Traceable Beef
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Persil’s CSR campaign: the stain disappears, the help left a mark
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dachser strengthens its presence in North Africa with a new logistics investment – the Maghreb region could become the new gateway to Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DélKertész: Tax change could give a boost to Hungarian vegetables
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

