Book a mammography appointment – soft drink manufacturers’ posters encourage all over Budapest
It is not a new initiative from the Coca-Cola brand to respond to important social issues, current issues of the world or Hungary with spectacular and imaginative posters on its street advertising surfaces in Budapest. This month, the company stands by the fight against breast cancer and to this end draws attention to the problem with 100 posters and the importance of participating in screening tests.
Related news
YouGov Brand Footprint 2025: the favourite FMCG brands of shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Creative lunch box: 4+1 tips for a fun and healthy start to school
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola and Star Wars join forces to bring together the galaxy’s most beloved icons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Wolt supports its merchant partners in Hungary with flexible financing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Miller Mix campaign is back!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unicum’s Odd Couple campaign continues with a new installment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >