Book a mammography appointment – soft drink manufacturers’ posters encourage all over Budapest
It is not a new initiative from the Coca-Cola brand to respond to important social issues, current issues of the world or Hungary with spectacular and imaginative posters on its street advertising surfaces in Budapest. This month, the company stands by the fight against breast cancer and to this end draws attention to the problem with 100 posters and the importance of participating in screening tests.
Related news
From the lab to your wrist: cutting-edge nutrition tracking technology comes to the Galaxy Watch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is why you should pay attention to your heart health even in autumn – tips from a dietitian
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Hungarian Red Cross and PENNY Hungary launch a national fundraising campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With 3.1 million QR codes scanned, Tesco Clubcard app ranks among the top 5 most downloaded apps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
New marketing manager at Magyar Termék
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

