The advertising rules of the football world cup
The ÖRT draws attention to the rules of the upcoming football world cup and its trademarks.
It is slowly becoming a tradition that ÖRT explains the advertising rules and trademarks related to major sporting events to help the work of the advertising industry. A major event not only brings the attention of consumers but also the attention of advertisers, but the organizers – rightsholders – are protecting the interests of their sponsors and events.
http://www.ort.hu/hu/aktualitasok/elvi-allasfoglalasok/sport
Related news
The GVH Digital Awareness Program helps you recognize the tricks used by advertisements to influence you
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PFR Influencer & Talent – Another influencer agency among ÖRT members
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: every fourth advertisement is objectionable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Turmoil in the tubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Margin reduction extended to new products – in-store price restrictions remain in place until the end of February
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

