Sephora opens new ‘phygital’ store
Sephora opens its new digital-first flagship store at the IFC Mall, Hong Kong.
The new 4,200 sq.ft store offers a number of digital touch points, such as the Sephora Virtual Artist makeover app, enabling shoppers to experiment with new looks. These act as points of engagement with the shopper and are designed to boost in-store experience.
The digital focus aligns with Sephora’s continued drive to boost its omnichannel capabilities and create a more seamless shopping experience.
The new store also offers a range of different services within the Sephora Beauty Studio, which will house exclusive events and masterclasses for shoppers.
Related news
Lack of Guidance, Not Interest, Holds Back SMEs from AI Adoption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Research: digital illiteracy makes people more vulnerable to cyber fraud
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken’s latest move to impact hundreds of jobs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Signature 40 – the region’s new common language: An interview with founders Márton Nagy and Ádám Vaszary on the new dimension of the Signature Platform in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
