Sephora opens new ‘phygital’ store
Sephora opens its new digital-first flagship store at the IFC Mall, Hong Kong.
The new 4,200 sq.ft store offers a number of digital touch points, such as the Sephora Virtual Artist makeover app, enabling shoppers to experiment with new looks. These act as points of engagement with the shopper and are designed to boost in-store experience.
The digital focus aligns with Sephora’s continued drive to boost its omnichannel capabilities and create a more seamless shopping experience.
The new store also offers a range of different services within the Sephora Beauty Studio, which will house exclusive events and masterclasses for shoppers.
Related news
Heineken’s latest move to impact hundreds of jobs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Customer experience and sustainable solutions: PENNY’s successful year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >IGD’s Online Retail Trends Report 2025: Online grocery leading the charge as the fastest growing channel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Euroshop is 60 years old
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TECHXPO 2025: Budapest will once again host the largest innovation and technology summit in Central Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AgriTech InnoExpo 2025 – where innovation meets nature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
