Festival in the Bottle: the Coca-Cola and the Sziget Kft. launches a joint summer promotion campaign
Coca-Cola is the combination of summer moments and experiences with friends and loved ones – especially at great summer festivals. The Coca-Cola Magyarország and the Sziget Cultural Organization will launch a special collaboration for the first time this year: consumers wishing for the coolest moments of the summer can win a couple of festival tickets to the VOLT, the Balaton Sound and the Sziget Festivals or a one-week holiday at the Coke Party in Siófok.
Coca-Cola’s customers can win their summer experience: double tickets to the most popular festivals – to the VOLT, Balaton Sound and Sziget festivals – and two times a week, the lucky ones can win a one week Coke Party in Siófok.
Related news
National Museum Pedagogy Conference started at the University of Sopron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Canceling the Sziget festival would cause serious economic losses – GDP could decrease by more than 30 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
SPAR: closer to generation Z – instant shopping, cool products and social experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Goose season is in full swing: record quantities of St. Martin’s Day delicacies are being sold!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The NOE and CBA fundraising campaign runs from Friday to Sunday
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


