Festival in the Bottle: the Coca-Cola and the Sziget Kft. launches a joint summer promotion campaign
Coca-Cola is the combination of summer moments and experiences with friends and loved ones – especially at great summer festivals. The Coca-Cola Magyarország and the Sziget Cultural Organization will launch a special collaboration for the first time this year: consumers wishing for the coolest moments of the summer can win a couple of festival tickets to the VOLT, the Balaton Sound and the Sziget Festivals or a one-week holiday at the Coke Party in Siófok.
Coca-Cola’s customers can win their summer experience: double tickets to the most popular festivals – to the VOLT, Balaton Sound and Sziget festivals – and two times a week, the lucky ones can win a one week Coke Party in Siófok.
Related news
This is how Coca-Cola and Budapest Bike Maffia support communities during the brand’s Christmas campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola, Philadelphia, Nutella Among Top FMCG Brands In Western Europe: NIQ
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH: Coca-Cola changes its distribution contracts as a result of the competition authority’s proceedings
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
SPAR takes shopping to a new level – Hungary’s most modern INTERSPAR hypermarket opens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Henkel won the top prize in the BeneFit PRIZE large company category again this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is again the sponsor of the Women’s Handball World Championship
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

