Festival in the Bottle: the Coca-Cola and the Sziget Kft. launches a joint summer promotion campaign
Coca-Cola is the combination of summer moments and experiences with friends and loved ones – especially at great summer festivals. The Coca-Cola Magyarország and the Sziget Cultural Organization will launch a special collaboration for the first time this year: consumers wishing for the coolest moments of the summer can win a couple of festival tickets to the VOLT, the Balaton Sound and the Sziget Festivals or a one-week holiday at the Coke Party in Siófok.
Coca-Cola’s customers can win their summer experience: double tickets to the most popular festivals – to the VOLT, Balaton Sound and Sziget festivals – and two times a week, the lucky ones can win a one week Coke Party in Siófok.
Related news
YouGov Brand Footprint 2025: the favourite FMCG brands of shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola and Star Wars join forces to bring together the galaxy’s most beloved icons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pernod Ricard partners with Dole in RTD tie-up
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Eurozone economic activity strengthened minimally in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi opens earlier from Sunday – this is how they are transforming their stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New lipstick collection within the Nora Beauty range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >