Fesztivál a palackban: közös nyári promóciót indít a Coca-Cola és a Sziget Kft.
A Coca-Cola egyet jelent a barátokkal és szeretteinkkel közösen átélt nyári pillanatokkal, élményekkel – különösen a nagy nyári fesztiválokon. A Coca-Cola Magyarország és a Sziget Kulturális Szervezőiroda idén először különleges együttműködést indít: a legmenőbb nyári pillanatokra vágyó fogyasztók páros fesztiválbelépőt nyerhetnek a VOLT, a Balaton Sound és a Sziget fesztiválra, vagy egy egyhetes nyaralást a siófoki Coke Parti Kecóban.
A Coca-Cola vásárlói megnyerhetik életük nyári élményét: páros napijegyet a legnépszerűbb fesztiválokra – a VOLT-ra, a Balaton Soundra és a Szigetre –, és hetente kétszer sorsolás útján nyolcfős, egyhetes, siófoki Coke Parti Kecós bulival és nyaralással is gazdagodhatnak a szerencsések. Az együttműködés részeként a promóciós palackok címkéje különleges, leválasztható karszalagot rejt magában, a dekorációs céllal viselhető szalagon a három zenei fesztivál logója is megjelenik. A vásárlók a promóciós palackok kupakjainak belsejében nyomtatott kódot találnak. A kódot a nyar.coke.hu oldalra feltöltve megadhatják a felhasználók, melyik nyereménytípusért játszanak: a páros fesztiválbelépőért vagy az egyhetes balatoni lazulásért. Aki fesztiváljegyet szeretne, kiválaszthatja, hogy a három fesztivál közül melyiken szeretne részt venni. Aki pedig a Coke Parti kecót választja, eldöntheti, hogy melyik héten szeretne a barátaival/családtagjaival lazulni.
A Coca-Cola Company elkötelezett amellett, hogy megadja fogyasztóinak a választás lehetőségét, így számos cukormentes termékváltozatot is forgalmaz. A nyári promócióban a félliteres PET-palackos Coca-Cola ízvariánsok vesznek részt, vagyis az eredeti Coca-Cola íz mellett a Coca-Cola zero, a Coca-Cola zero lemon, a Coca-Cola zero cherry és a Coca-Cola light is.
A nyereményjátékban a 18. életévüket betöltött fogyasztók vehetnek részt. Ők naponta legfeljebb 5 kóddal játszhatnak a 10 darab napi nyereményért (páros napijegyért a kedvenc fesztiváljukra) vagy a hetente kétszer kisorsolandó, egyhetes Balaton-parti bulizásért hét barátjukkal, családtagjukkal. A promóció június 1-től augusztus 2-ig tart.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: 874 élelmiszernek csökkent az ára az árrésstopnak köszönhetően
Az új adatok szerint 874 élelmiszernek csökkent az ára az…
Tovább olvasom >Magasrangú kitüntetések élelmiszer-ipari és -kereskedelmi szakemberek számára
A Magyar Köztársaság Nemzeti Ünnepéhez kapcsolódva Szommerné Egyed Linda, a…
Tovább olvasom >Exkluzív Marks & Spencer-termékekkel bővít a Kifli.hu
Jelentősen bővíti exkluzív együttműködését a brit Marks & Spencer márkával…
Tovább olvasom >