“Charity” came to the fore at Auchan in February,
For the third time, Auchan used its self-developed, unique online donation method, which this year benefited the Foundation for the Protection of Heart-Sick Children, who received more than 37 million Trust Point donations thanks to a partnership between Auchan and the customers. The company also linked the donation to its internal health program, which, in addition to raising awareness of healthy lifestyles, aimed to support the Foundation’s work with the HUF value of sports minutes collected by employees.
Related news
Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Every bottle counts – hundreds of million forints raised from donations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan hit by another cyberattack
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >LG’s new washing machines come with a microplastic filter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >