“Charity” came to the fore at Auchan in February,
For the third time, Auchan used its self-developed, unique online donation method, which this year benefited the Foundation for the Protection of Heart-Sick Children, who received more than 37 million Trust Point donations thanks to a partnership between Auchan and the customers. The company also linked the donation to its internal health program, which, in addition to raising awareness of healthy lifestyles, aimed to support the Foundation’s work with the HUF value of sports minutes collected by employees.
Related news
Auchan is offering special holiday opening hours
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >VIP Customer Night and crazy fuel deals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sensobus rolls into Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MediaMarkt’s new commercial focuses on a stress-free Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mere-Basket is preparing for a strong expansion: the Russian discount chain is looking for new rural locations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Product recall at Nestlé
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
