Fanta: complete renewal this year
The Fanta brand comes out with a new packaging design and implements a new type of marketing communication campaign this year. Fanta’s new, spiral-shaped PET bottle has already been a success in several European countries, together with the updated logo and the integrated brand image campaign. A roadshow called Fanta Chill Out Zone also forms part of the campaign. A new Fanta flavour will debut in May.
Related news
A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola To Introduce Mini 7.5-Ounce Cans In US Convenience Stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cheese prices hit three-year low: ALDI cuts prices again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR shoppers help 1,800 children to start the school year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
                    
                    
                    
					
					
					