Fanta: complete renewal this year
The Fanta brand comes out with a new packaging design and implements a new type of marketing communication campaign this year. Fanta’s new, spiral-shaped PET bottle has already been a success in several European countries, together with the updated logo and the integrated brand image campaign. A roadshow called Fanta Chill Out Zone also forms part of the campaign. A new Fanta flavour will debut in May.
Related news
Coca-Cola changes CEO: COO takes the lead
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola waiting to innovate in dairy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Coca-Cola and Budapest Bike Maffia support communities during the brand’s Christmas campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
McDonald’s restaurants will be closed nationwide on December 24-25
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price reduction at Lidl: Popular butters are available for less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Allee’s operations are exemplary in terms of sustainability at a global level
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
