Fanta: complete renewal this year
The Fanta brand comes out with a new packaging design and implements a new type of marketing communication campaign this year. Fanta’s new, spiral-shaped PET bottle has already been a success in several European countries, together with the updated logo and the integrated brand image campaign. A roadshow called Fanta Chill Out Zone also forms part of the campaign. A new Fanta flavour will debut in May.
Related news
Coca-Cola aims to help solve the orange juice crisis with AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Fanta and Universal Pictures are making Halloween even spookier
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola and Disney teamed up for great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Tibor Kapu tasted the space-travel-inspired Kometini
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 15th anniversary Children of the Day competition ended with great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >What does meat content mean in meat products?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >