Idén teljesen megújul a Fanta márka
Új csomagolással és egészen újszerű marketingkommunikációs kampánnyal jelentkezik idén a Fanta. A számos európai országban kiváló eredményeket hozó, spirál formájú, csavart PET-palack, valamint a felfrissített logó és márkaarculat bevezetését széles körű, integrált kampánnyal támogatja a Coca-Cola Magyarország. Az „Ettől befacsarodsz” fősorral futó kampánnyal tévében, köztéren, valamint természetesen online találkozhatnak a fogyasztók. A kampány része a Fanta chill-out zóna roadshow is: a tinik három budapesti és három vidéki plázában lazulhatnak, és közben telefonjukról irányíthatnak egy óriás Pac-Man játékot.
A Coca-Cola vállalat három népszerű fiatal véleményvezért, Szabyestet, Bánki Benit és Fodor Évit kérte fel, hogy a Fanta Elnöki Főnökség, vagyis a FEF alapítóiként a fiatalokkal karöltve megreformálják a márkát. Már dolgoznak egy új íz kiválasztásán is, májusban várható a variáns piaci bevezetése.
Kapcsolódó cikkeink
Keverj magadnak Fantát!
Németországban már elérhetőek a Fanta Orange, a Sprite és a…
Tovább olvasom >Megújította a kormány a stratégiai együttműködési megállapodást a Coca-Cola magyarországi vállalatával
A kormány csütörtökön partnerségi szerződés aláírásával megújította a 2012-ben megkezdett…
Tovább olvasom >Újra kapható a Cherry Coke
Márciustól limitált termékként újra felvette a Coca-Cola a hazai választékába…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismert eredetű, természetesen tiszta, harmonikus ízvilágú, kiegyensúlyozott textúrájú, frissítő – ezek a jó ásványvíz ismérvei
Gyakran a legalapvetőbb és legfontosabb dolgokra jut a legkevesebb figyelem.…
Tovább olvasom >Pandémia idején segíti igazán a rászoruló gyermekeket a PENNY Market támogatása!
A PENNY Market számára kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás, ezért…
Tovább olvasom >Hosszabb nyitvatartással és számos intézkedéssel segíti az ALDI a biztonságos bevásárlást
Az ALDI Magyarország többek között az üzletek bejáratánál kihelyezett kézfertőtlenítőkkel,…
Tovább olvasom >