Facebook users have chosen the new Fanta
Fanta has given Fanta brand’s future into the hands of its fans: 32,000 Facebook users have chosen the new flavor of the soft drink. From mid-March, the new sugar-free Fanta Eper-Kivi Zero (Fanta Strawberry-Kiwi Zero) can be purchased nationwide.
For the first time in Hungary, consumers could choose the next flavor of the Fanta soft drink brand: in November, Facebook fans could choose between the pineapple passion-fruit or the sugar-free Strawberry-Kiwi to be marketed in the stores. Finally, two-thirds of the votes fell on the latter flavor, so anyone can buy the Fanta Eper-Kivi Zero (Fanta Strawberry-Kiwi Zero) soft drink from this March.
Related news
Coca-Cola waiting to innovate in dairy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Coca-Cola and Budapest Bike Maffia support communities during the brand’s Christmas campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola, Philadelphia, Nutella Among Top FMCG Brands In Western Europe: NIQ
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MediaMarkt’s new commercial focuses on a stress-free Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >McDonald’s Christmas commercial sparks controversy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mere-Basket is preparing for a strong expansion: the Russian discount chain is looking for new rural locations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
