A Facebook-felhasználók választották ki az új Fantát
Rajongói kezébe adta a márka jövőjét a Fanta: 32 ezer Facebook-felhasználó választotta ki az üdítőital új ízváltozatát. Március közepétől országszerte kapható az új, cukormentes Fanta Eper-Kivi Zero.
Magyarországon első alkalommal a fogyasztók dönthettek a Fanta üdítőital-márka következő ízváltozatáról: novemberben a Facebook-rajongók választhattak, hogy idén tavasszal az ananász-maracuja vagy a cukormentes eper-kivi kerüljön a boltok polcaira. Végül a szavazatok kétharmada az utóbbi ízváltozatra esett, így idén márciustól bárki megvásárolhatja a Fanta Eper-Kivi Zero üdítőt.
A Fanta márka évek óta alkalmaz újszerű megoldásokat a fiatalokkal való kommunikációban. A márka tulajdonosa, a Coca-Cola Magyarország tavaly új csomagolással és úttörő marketingkommunikációs kampánnyal jelentkezett: népszerű influencereket kért fel, hogy a Fanta Elnöki Főnökség, vagyis a FEF alapítóiként a fiatalokkal karöltve megreformálják a márkát. A FEF munkájában azóta a rendszeres pályázatokra jelentkező tinik is részt vesznek. A márka 2017 nyarán is izgalmas újdonsággal rukkolt elő: a meggy, görögdinnye és áfonyaízű Fanta Instamix szirupokkal a fogyasztók még egyedibbé tehették kedvenc üdítőitaluk ízét és színét.
A Coca-Cola Vállalat világszerte, így Magyarországon is elkötelezett amellett, hogy hozzásegítse fogyasztóit cukorbevitelük csökkentéséhez. Ehhez illeszkedik a Fanta Eper-Kivi Zero is, mely nem tartalmaz cukrot.
Az új Fanta Eper-Kivi Zero ízváltozat bevezető kampánya április 2-án indul, a televíziós reklámfilm mellett erős digitális és közösségimédia-támogatással, illetve Puskás Peti, és a fiatalok körében népszerű további influencerek és vloggerek bevonásával.
Kapcsolódó cikkeink
Akarsz egy ölelést?
Varázslatos, amikor találkozik a világ! – hangzott a Coca-Cola olimpiai szlogenje,…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Fanta a Beetlejuice tiszteletére
Szeptember 5-én érkezik a mozikba Tim Burton új filmje, a…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb üzletet nyitott Szegeden a PENNY
Október 10-én Csongrád-Csanád vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY.…
Tovább olvasom >Adományozással ünnepli 100. áruházának nyitását a JYSK Magyarország
Október végén Debrecenben nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban…
Tovább olvasom >Izgalmas időszak a magyar csomagküldő piacon: kihívások és átalakulások a szektorban
A magyarországi csomagküldő cégek az elmúlt években számos kihívással szembesültek,…
Tovább olvasom >