Europe isn’t silent either
Major events for European POS displays were held in Paris (Le Salon Retail Marketing Solutions, 25-27 March) and London (VM&Display Show, 9-10 April).
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
In Paris the POP competition attracted the most visitors, while in London – in addition to the exhibitor stands in the POPAI Zone – sustainability was in the spotlight.

POPAI Zone London
Related news
Student design competition with sports and botany themes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Non-food discounters target Central Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coca-Cola Europacific Partners invests in France production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: Hungarian industry continues to decline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production fell by 7.3 percent compared to the same period of the previous year and by 2.3 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >