Understanding and offering experiences
LogiNet, Liferay and IFUA Horváth & Partners have organised a discussion with the participation of the representatives of UNION Biztosító, Takarékbank, K&H Bank Zrt., Bookline and Nestlé. The experts agreed that one of their top tasks is focusing on customers in every area of their operations. In this they are relying on UX- CX- and Service design tools, and on information gained by analysing customer habits and journeys. Mónika Szilva, Nestlé Hungária’s food business executive officer & head of consumer marketing told: their starting point is how consumers are thinking and where they can get through to them. //
Related news
Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The first students participating in dual vocational training at Nestlé Hungária’s training center in Szerencs have successfully graduated.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Maggi Magic Asia stir-fried noodles made with fresh ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: Inflation no longer justifies maintaining the margin freeze
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Madár: Inflation would be higher without price caps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >