Understanding and offering experiences
LogiNet, Liferay and IFUA Horváth & Partners have organised a discussion with the participation of the representatives of UNION Biztosító, Takarékbank, K&H Bank Zrt., Bookline and Nestlé. The experts agreed that one of their top tasks is focusing on customers in every area of their operations. In this they are relying on UX- CX- and Service design tools, and on information gained by analysing customer habits and journeys. Mónika Szilva, Nestlé Hungária’s food business executive officer & head of consumer marketing told: their starting point is how consumers are thinking and where they can get through to them. //
Related news
Buitoni Condensed Tomato Sauce with Onions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Garden Gourmet Sensational Sausage Vegan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How do young adults celebrate?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
