Understanding and offering experiences
LogiNet, Liferay and IFUA Horváth & Partners have organised a discussion with the participation of the representatives of UNION Biztosító, Takarékbank, K&H Bank Zrt., Bookline and Nestlé. The experts agreed that one of their top tasks is focusing on customers in every area of their operations. In this they are relying on UX- CX- and Service design tools, and on information gained by analysing customer habits and journeys. Mónika Szilva, Nestlé Hungária’s food business executive officer & head of consumer marketing told: their starting point is how consumers are thinking and where they can get through to them. //
Related news
Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The first students participating in dual vocational training at Nestlé Hungária’s training center in Szerencs have successfully graduated.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Maggi Magic Asia stir-fried noodles made with fresh ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Továbbra is száguldanak az élelmiszeripari árak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another wave of food price increases could come due to EPR fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, the foreign trade surplus for goods was 557 million euros, while imports were 4.1 percent lower than in the same period of the previous year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >